De medewerker & klantreis

“Organisaties die goed in contact staan ​​met hun klanten én medewerkers presteren het beste en zijn de winstgevende bedrijven van de toekomst.”

Veel organisaties beseffen niet genoeg dat hun klanten feilloos aanvoelen van de sfeer in uw organisatie goed is. Zonde, want dit is vaak dé doorslaggevende factor van ze met u zaken willen doen. Het belang van betrokken medewerkers kan niet genoeg worden en wordt nog steeds door veel organisaties flink onderschat. Uw medewerkers creëren immers een emotionele klantverbinding. Bedrijven die dit wel beseffen presteren beter. Uit onderzoek waarvoor deze groep organisaties winstgevender is, meer duurzame klantrelaties opbouwt en werkende werken door betere afstemming van werk- en klantprocessen.

Medewerkers weten vaak goed wat uw klant wil en denken erg graag met u mee. Zij zien uw organisatie haarscherp en weten waar deze verder kan verbeteren, waar u kunt winnen aan effectiviteit en waar besparingsmogelijkheden liggen. Als u maar maar op de juiste manier om feedback vraagt ​​kunt u u van waardevolle inzichten voorzien. Bovendien zorgt het voor een verhoogde erkenning en gaat zij eigenaarschap ervaren. Daarom is het van groot belang dat u weet wat uw medewerkers willen, ervaren en waarom zij bij uw organisatie willen werken.

- Zorgt u goed voor uw medewerkers, zorgen zij goed voor uw klant -


Maar verlies daarmee niet de klant uit het oog. Zij zijn t uiteindelijk degene die uw dienstverlening van product kopen. Belangrijk is om de klant door en door te kennen. Hun behoeftes en wensen. En de markt. Door het combineren van het klant- en medewerkersonderzoek heeft u inzicht in de behoeftes en wensen van zowel uw klant als medewerker. En ga ik samen met u na het onderzoek veel verder dan uitkomsten presenteren, maken we de uitspraken naar uw organisatie. Zodat u in staat bent om gericht te verbeteren en het organisatie- en medewerkerspotentieel beter te helpen en richting te geven.




 

" Kom dichter dan ooit bij uw klanten. Zo dichtbij dat u hen vertelt wat ze goed nodig hebben hebben ze ze zelf beseffen."

- Steve Jobs