NIEUW gratis ONLINE introductie workshop werkgeluk is een strategie!'
Bereik meer groei door werkgeluk | Door medewerker én klant te verbinden | hét verschil maken.
Op welke manier haal je het beste uit je mensen én jouw organisatie? Hoe leidt werkgeluk tot optimale bedrijfsresultaten en lager (en korter) ziekteverzuim? Hoe zorg je voor tevreden klanten én trotse, gemotiveerde medewerkers? In deze workshop laten we zien hoe je werkgeluk als een strategie kunt inzetten, om je organisatie te laten groeien!
GRAAG NODIGEN WIJ JE UIT VOOR ONZE GRATIS INTRODUCTIE WORKSHOP 'WERKGELUK IS EEN STRATEGIE!'
WANNEER?
19 januari 2023 van 10.00 tot 11.00 uur (online)
… VERZEKER JEZELF ALVAST VAN EEN PLAATS EN GEEF NU DIRECT OP!
Wetenschappelijke onderzoeken tonen aan dat medewerkers die werkzaamheden uitvoeren bij hun intrinsieke motivatie passen, gelukkiger zijn in hun werk. Hierdoor leveren zij hogere arbeidsproductiviteit, werken beter samen, voelen zich ook vitaler, zijn creatiever en staan meer open voor innovatie. Dit heeft een gunstig effect op duurzame inzetbaarheid en zorgt voor een lager ziekteverzuim. Maar ook voelen zij zich beïnvloed meer verbonden met de organisatie en dragen succesvoller bij aan zowel de verbetering van klantgerichtheid als gastvrijheid. Een WIN-WIN.
Trotse, blije en vitale medewerkers zorgen voor trotse, blije klanten. De mate hoe klanten de beleving van de diensten ervaren, hangt sterk af hoe ‘HOE’ medewerkers ‘zelf’ ook de regie nemen in hun werkgeluk en voor klanten hét verschil maken. Bewezen is dat motivatie én verbondenheid van medewerkers met zowel de klant als de organisatie sterke bondgenoten zijn. Daarom is het van uiterst belang om te begrijpen wie de klant en jouw medewerkers zijn en wat hun behoefte bevrediging is. En hoe je deze inzichten kunt inzetten voor tevreden medewerkers en klanten om continuïteit in je organisatie in de toekomst te waarborgen.
Kortom: werkgeluk is een doordachte strategie: geen keuze, maar een werkelijke noodzaak!
WAT MAG JE VERWACHTEN?
In deze introductie workshop laten Jet en Marleen zien dat medewerkers motivatie en verbondenheid in relatie tot tevreden klanten onlosmakelijk aan elkaar verbonden zijn. Je krijgt inspiratie en inzichten over voldoening en behoeftebevrediging en wat de positieve gevolgen zijn als je deze twee werelden bij elkaar brengt. Zij vertellen je hoe een gecombineerde medewerker én klantreis tot verrassende resultaten leidt. Je krijgt handvaten om de volgende dag in je eigen organisatie in de praktijk toe te passen.
*** Energie: leren, plezier, inspiratie, netwerken, ervaren en beleven.
VOOR WIE?
Werk je op tactisch / strategisch niveau, en ben je nieuwsgierig hoe je de organisatie kunt laten groeien door je medewerker én klant te kennen en deze met elkaar te verbinden, dan ben je van harte welkom. Ook als je wilt netwerken en wil ontdekken op welke wijze je werkgeluk als strategie kunt inzetten in je organisatie. Vol = echt vol!
DOOR WIE?
Deze gratis online introductie workshop 'Werkgeluk is een strategie!' wordt gegeven door Marleen Boers en Jet Köhnen. Beiden bevlogen en energiek in het begeleiden van mensen in organisaties op verschillende gebieden. Zij hebben elkaar gevonden omdat zij beiden het beste willen halen uit medewerkers én klanten. Zij geloven in de unieke combinatie van medewerker én klant! Waardoor je als organisatie het positieve verschil gaat maken, met een blijven resultaat!
WAAR EN WANNEER?
Wij verwelkomen je graag bij onze introductie workshop: 'Werkgeluk is een strategie!'
Locatie : Online meeting (meer info ontvang je na aanmelding)
Datum : 19 januari 2023
Programma : 10.00 uur tot 11.00 uur
Deze kennissessie wordt tijdelijk gratis aangeboden.
AANMELDEN? = TIJDELIJK GRATIS
Meld je kosteloos aan voor onze introductie online workshop via marleen@merkbaardewegwijst.nl of bel en/of app naar
T 06 - 41 06 23 99.
Per omgaande ontvang je een link naar het webinar.