MerkBaar laat uw organisatie stralen, zodat u uw ambities kunt waarmaken. Nu, én in de toekomst!

Ik ben Marleen Boers, oprichtster en eigenaar van MerkBaar deWegwijst en specialist op het gebied van onderzoek strategisch advies. Dit specialisme heb ik te danken aan jaren ervaring binnen zowel profit- als nonprofit organisaties op het gebied van marketing & communicatie. Mijn theoretische kennis heb ik te danken aan de studies hbo bachelor Communicatie, Customer Experience & Multichannelmanagement, welke ik succesvol heb afgerond. Mijn vakkennis houd ik up-to-date door regelmatig deel te nemen aan seminars en cursussen. Zo weet u zeker dat ik u altijd van de nieuwste ontwikkelingen kan adviseren!

Ik zag dat er in veel bedrijven nog veel onbenut groeipotentieel zit. Daarnaast merkte ik dat voor veel bedrijven winst enkel groene cijfertjes zijn, maar winst is zoveel meer! Want wanneer een bedrijf winst maakt, is dit goed voor haar medewerkers. Het biedt hen immers (financiële) zekerheid maar geeft hen ook voldoening en waardering. Het geeft hen vaak de mogelijkheid om zichzelf te ontplooien. Medewerkers zullen hierdoor beter in hun vel zitten, wat niet enkel een positieve weerslag heeft op hun privé-situatie maar ook op hun prestaties op de werkvloer. Een win-win situatie dus!

Om deze reden heb ik in 2017 besloten bedrijven te helpen om via inzichten het verbeter- en groeipotentieel zichtbaar te maken en hen ook daadwerkelijk te helpen om dit traject vorm te geven. Benieuwd wat er allemaal mogelijk is voor uw organisatie en hoe ik u hierbij kan helpen? Laten we eens vrijblijvend van gedachten wisselen.

— Marleen Boers

 
Marleen Boers_Merkbaar_dewegwijst_onderzoek-strategisch advies_klantbeleving_merkbeleving_medewerkerstevredenheid.jpg