Kansen, knelpunten én oplossingen overzichtelijk in één oogopslag!

Wanneer ik tijdens mijn werk bedrijven bezoek, van MKB tot multinational, merk ik dat veel organisaties tegen dezelfde problemen aanlopen. Ze wéten dat marktonderzoek essentieel is, maar in de praktijk weten organisaties niet altijd even goed raad met de resultaten van een marktonderzoek of belanden deze in een bureaulade om vervolgens te worden vergeten. 

De meeste organisaties willen weten wat klanten verwachten, waar zij enthousiast van raken én wat er nodig is om hen voor hun organisatie te laten kiezen. Aan de andere kant is het interessant om inzicht te krijgen in daar waar het mis gaat, daar waar de klant afhaakt. In die informatie zit veel waarde, hiermee kan men immers sturen, verbeteren en groeien!

Door een combinatie van marktonderzoek en gesprekken met zowel uw klanten als medewerkers weet ik een uniek totaalbeeld van uw organisatie te schetsen. U wilt toch immers weten hoe u zich postitief kunt onderscheiden? Van mij ontvangt u geen losse rapportage die blijven zweven tussen verschillende afdelingen of op bureaus blijven liggen en geen afvinklijstjes die nooit afgevinkt gaan worden.
Ik maak u in één overzicht duidelijk waar het goed gaat en daar waar het beter kan. In één oogopslag uw kansen en bedreigingen helder in beeld.
Uiteraard lever ik u onderbouwende informatie waarmee u kunt sturen en, op zowel de lange als korte termijn, betere bedrijfsresultaten kunt behalen!

Binnen een paar weken heeft u diepgaande inzichten van medewerkers én (potentiële) klanten. Hiermee gaan we samen aan de slag door effectieve oplossingen te bedenken. We maken de vertaalslag naar concrete (verbeter) acties welke passen bij uw organisatie en medewerkers.
 

— Marleen.

 

- Feedback is alleen waardevol als er ook iets meegedaan wordt, als het leidt tot impact! -

 
 

 

Tevreden Klanten