Workshop
HEB JIJ JE WELEENS AFGEVRAAGD WAAROM JOUW KLANT SPECIAAL VOOR JOU KIEST... OF JUIST EEN ANDERE KEUZE MAAKT? EN HOE JE HIER MEER GRIP OP KRIJGT...?
Ga mee op safari en leer tijdens deze interactieve workshop:
HEB JIJ JE WELEENS AFGEVRAAGD WAAROM JOUW KLANT SPECIAAL VOOR JOU KIEST... OF JUIST EEN ANDERE KEUZE MAAKT? EN HOE JE HIER MEER GRIP OP KRIJGT...?
Ga mee op safari en leer tijdens deze interactieve workshop:
HEB JIJ JE WELEENS AFGEVRAAGD WAAROM JOUW KLANT SPECIAAL VOOR JOU KIEST... OF JUIST EEN ANDERE KEUZE MAAKT?
EN HOE JE HIER MEER GRIP OP KRIJGT...?
Ga mee op safari en leer tijdens deze interactieve workshop:
“Kijken door de ogen van je klant”
...om de WAARDEVOLLE klanten aan jouw organisatie te BINDEN en nieuwe te VINDEN.
Nu de economie weer aantrekt, consumenten en bedrijven weer meer besteden, merk je dat de concurrentie toeneemt en je (potentiële) klanten soms andere keuzes maken. Zeker door de komst van digitale kanalen. Herken je dat? En vraag je je dan ook weleens af wat je kan doen om de ontwikkelingen voor te blijven? Onderscheidend kunt zijn, zonder op de prijs te hoeven concurreren?
Het begint het allemaal bij de klant: zonder klanten immers geen bedrijf. Als je haarfijn weet welke klantbehoefte je met je bedrijf invult en deze belofte op het juiste moment en met de juiste kwaliteit kan leveren aan de klant, dan kan je bedrijf beter floreren. Goede en betrokken medewerkers zijn hierbij van onschatbare waarde. In alle contactmomenten kunnen zij de klantbeleving maken of breken.
Het klinkt allemaal logisch en gemakkelijk, maar hoe weet je wat de klant echt wil? Hoe ervaart de klant op dit moment het zaken doen met jouw bedrijf? Waarom kiezen zij wel of juist niet voor je? Hoe tevreden en gemotiveerd zijn je medewerkers? En hoe maak je een onderscheidende klantbeleving? En raak je je klant...
In deze workshop ga je op een praktische wijze ervaren om als klant naar je bedrijf te kijken.
KOM OOK ERVAREN HOE EENVOUDIG, KRACHTIG EN LEUK DEZE METHODE IS!
Na deze workshop ben je beter in staat om te anticiperen op de behoeftes van je klant door het zelf ervaren van een customer journey.
Je leert o.a.:
1. Hoe je je kan onderscheiden van je (grootste) concurrent
2. Hoe je merk- en meerwaarde voor je klant creëert
3. Hoe je zorgt dat ze klant blijven, bij je terugkomen en je aanbevelen
4. Hoe je zorgt dat je het klant-denken binnen de organisatie waarborgt en hiermee geld en tijd bespaart en op een lean manier de gevonden verbeteringen in je organisatie kunt doorvoeren met blije medewerkers voor BLIJVEND RESULTAAT
5. De on- en offline touchpoints van jouw klanten te definiëren en (klant)processen binnen jouw organisatie in kaart te brengen om zo de klantbeleving op verschillende momenten inzichtelijk te maken en toe te passen
Na deze workshop heb je de 1e stappen al gezet om hiermee direct in je eigen organisatie aan de slag te gaan.
Enkele uitspraken van deelnemers over eerdere workshops:
"GOED TOEPASBAAR OP ELK BEDRIJF"
"INTERESSANT EN LEUK OM ALS TEAM OP JE EIGEN BEDRIJF TOE TE PASSEN"
"HET WAS EEN VERRASSENDE, LEERZAME 'SAFARI'..."
"INSPIRERENDE EN ACTIEVE WORKSHOP"
Contact MerkBaar deWegwijst
T 06 - 41 06 23 99
E info@merkbaardewegwijst.nl
Btwnr. NL002021605B15
Blogs : 10 tips voor het verbeteren van de klantreis
VOLG MIJ